سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقفگاه 400 تانکر سوخت ناتو و "افغانستان" در "کابل" آتش گرفت

فرمانده پلیس شهرستان "پغمان" کابل، پایتخت افغانستان اعلام کرد توقفگاه 400 تانکر سوخت نیروهای ناتو و "افغانستان" در منطقه موسوم به ˈقعله حیدرخانˈ از نیمه شب گذشته در آتش می سوزد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  "امرالله خان"فرمانده پلیس شهرستان پغمان استان کابل روز شنبه به رسانه های افغانستان گفت: توقفگاه 400 تانکر سوخت نیروهای ناتو و افغانستان در منطقه قلعه حیدرخان ساعت 11 شب گذشته آتش گرفت و تلاش ها همچنان برای خاموش کردن این حریق ادامه دارد.

فرمانده پلیس شهرستان پغمان از علت بروز این آتش سوزی گسترده اظهار بی اطلاعی کرد و گفت حدود 250 تانکر سوخت از محل آتش سوزی خارج شده اند و تلاش ها برای نجات شمار دیگری از تانکرها ادامه دارد .

امرالله خان با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی و نیروهای کمکی بیشتری به محل اعزام شده اند، افزود پس از مهار آتش، تحقیقات برای روشن شدن علت بروز این حادثه آغاز خواهد شد.

حشمت الله استانکزی سخنگوی پلیس کابل نیز از علت بروز حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت هم اکنون تلاش برای مهار حریق ادامه دارد.

برخی منابع خبری حمله راکتی نیروهای طالبان به توقفگاه تانکرهای سوخت ناتو و افغانستان را عامل اصلی بروز این آتش سوزی اعلام کرده اند.

در همین حال ذبیح الله مجاهد که خود را یکی از سخنگویان گروه طالبان معرفی می کند در تماس با رسانه ها مدعی شد نیروهای طالبان شب گذشته تانکر های نفت کش نیروهای افغان و خارجی را در کابل به آتش کشیده اند.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.