سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلال در سیستم شتاب بانک پاسارگاد

امروز مشتریان بانک پاسارگاد با قطعی شش ساعته سیستم شتاب مواجه بودند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها بانک ها و موسسات مالی روز به روز بر تبلیغات پر رنگ و لعاب خود در رسانه های مختلف می افزایند و سعی در برتر جلوه دادن خود دارند، در این شرایط بهتر است تا کمی هم به سرویس دهی مطلوب تر به مشتریان توجه شود.

هر روز بر تعداد شعبه ها و دستگاه های خود پرداز بانک ها افزوده می شود، اما هنوز هم گاهی اوقات ضعفی اساسی در راه انداختن امور اولیه مشتری در کشور وجود دارد.

امروز مورخ 14 تیر 1393 از حول و حوش بامداد (12 نیمه شب) تا ساعت 6 صبح شبکه ارتباطی بانک پاسارگاد به کل از سیستم شتاب قطع بود و عملا هرگونه عملیاتی اعم از برداشت و واریز از سیستم اینترنتی و دستگاه های خود پرداز این بانک مقدور نبود. گرچه بازه زمانی ذکر شده ساعتی خلوت در سیستم بانکی کشور به حساب می آید که شاید کمتر کسی قصد انجام عملیاتی را داشته باشد، اما قطعی طولانی مدت شش ساعته شبکه یک بانک خصوصی مطرح در این سطح، شایسته نظام بانکی نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ایگرگ
۲۱:۱۶ ۱۱ تير ۱۳۹۸
الان ساعت 21 روزه 14 تیر ماه میباشد و هنوز سیستم بانک پاسارگاد قطع هست و نه خودپرداز نه سامانه های پرداخت فروشگاهی و نه درگاه های اینترنتی بانک پاسارگاد عملکرد موفق نداره، هیچ مسئولی هم پاسخگو نبوده از صبح تا الان که ساعت 21 میباشد. متاسفانه من هم تمام نقدینگیم داخل این بانک هست و از صبح تا الان دچاره مشکلات فراوانی شدم، پاسخگو کیست؟؟؟؟
ایکس
۰۸:۱۶ ۱۵ تير ۱۳۹۳
استاد!!!! سیستم در حال ارتقا بوده است. یه کم بیشتر فکر کنید.