به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها بانک ها و موسسات مالی روز به روز بر تبلیغات پر رنگ و لعاب خود در رسانه های مختلف می افزایند و سعی در برتر جلوه دادن خود دارند، در این شرایط بهتر است تا کمی هم به سرویس دهی مطلوب تر به مشتریان توجه شود.
هر روز بر تعداد شعبه ها و دستگاه های خود پرداز بانک ها افزوده می شود، اما هنوز هم گاهی اوقات ضعفی اساسی در راه انداختن امور اولیه مشتری در کشور وجود دارد.
امروز مورخ 14 تیر 1393 از حول و حوش بامداد (12 نیمه شب) تا ساعت 6 صبح شبکه ارتباطی بانک پاسارگاد به کل از سیستم شتاب قطع بود و عملا هرگونه عملیاتی اعم از برداشت و واریز از سیستم اینترنتی و دستگاه های خود پرداز این بانک مقدور نبود. گرچه بازه زمانی ذکر شده ساعتی خلوت در سیستم بانکی کشور به حساب می آید که شاید کمتر کسی قصد انجام عملیاتی را داشته باشد، اما قطعی طولانی مدت شش ساعته شبکه یک بانک خصوصی مطرح در این سطح، شایسته نظام بانکی نیست.