سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثقفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

رسیدگی به شکایات ثبت نام مدارس طی 72 ساعت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شکایات مردمی در زمینه ثبت نام مدارس طی 72 ساعت رسیدگی خواهد شد. ی به شکایات ثبت نام مدارس طی 72 ساعت

ثقفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص رسیدگی به شکایات مردمی گفت: به منظور رسیدگی سریع به شکایات مردمی در زمینه ثبت نام مدارس، در هر منطقه واحد ارزیابی و رسیدگی به شکایات وجود دارد. که مردم با مراجعه به آن می‌توانند مشکلات خود  را طرح نمایند.

وی به زمان رسیدگی به شکایات مردمی اشاره کرد و افزود: با طرح این موضوع شکایات مردم طی 72 ساعت رسیدگی خواهد شد.

ثقفی در ادامه با اشاره به این که طرح این موضوع می‌تواند به رسیدگی سریع کمک کند، اظهار کرد: برخی اوقات مردم نگران عواقب آن و برخورد نامناسب مسئولین هستند به همین دلیل مشکل خود را طرح نمی‌کنند که در این امر توصیه می‌شود مردم پیگیر حقوقشان باشند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: مواردی داشتیم که شکایت کردند و برخورد قانونی صورت گرفته اما سایر نهادهای مؤثر در این امر همکاری نکردند که در این موارد صحبت شده که اگر مواردی پیش آمد قطعأ رسیدگی خواهد شد.

ثقفی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما هم با یک شخص متخلف برخورد قانونی انجام دادیم، سایر  دستگاه‌های قانونی و نظارتی با ما  همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسیدگی ، شکایات ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.