سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین دوره مسابقه شازده کوچولو برگزار می‌شود

مدیر محله تجریش گفت: چهارمین دوره مسابقات شازده کوچولو در دو بخش داستان کوتاه و شعر برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 رضا احتشام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره شازده کوچولو مانند سالهای گذشته در نخستین روز از ماه مهر برگزار می‌شود، امسال افزون بر داستان کودکان، نوجوانان زیر 15 سال می‌توانند شعرهای خود را نیز به دبیرخانه جشنواره بفرستند.
 
وی بیان کرد: آثار داستانی باید از یک تا 10 صفحه و شعر نیز یک قطعه شعر شامل حداکثر 6 بیت باشد.
 
مدیر محله تجریش تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید نام و نام خانوادگی، سن، محل سکونت، شماره تماس و نشانی دقیق محل سکونت خود را زیر اثرشان بنویسند.
 
وی اظهار داشت: نفر اول: تندیس مسابقه به همراه دیپلم افتخار و مبلغ نقدی و بسته فرهنگی کتاب، نفر دوم تا پنجم دیپلم افتخار و بسته فرهنگی کتاب دریافت می‌کنند.
 
احتشام افزود: مسابقه داستان‌نویسی شازده کوچولو هشتم تیرماه هر سال برابر با 29 ژوئن، زاد روز آنتوان دوسنت اگزوپری نویسنده کتاب شازده کوچولو فراخوان خود را منتشر و در نخستین روز مهرماه هم برگزیدگانش را اعلام می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان باید آثارشان را تا تاریخ 15 شهریور 93 به ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی princeprize2011@gmail.com    
 
* آموزش کتیبه و پتینه در سرای محله تجریش

 
احتشام در ادامه گفت: خانه فرهنگ و هنر سرای محله تجریش دوره آموزشی کتیبه را در روزهای دوشنبه و دوره آموزشی پتینه را در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌نماید.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: شازده ، مسابقه ، تجریش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.