سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

پس از شنیدن شایعات متفاوت از ساخته شدن فیلم بتمن علیه سوپرمن، قرار است تا این فیلم سال 2016 اکران شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از سینما بلند؛ سال‌ها بود این خبر به گوش می‌رسید که دو کمپانی "دی کا میکس" و "برادران وارنر" قصد دارند تا برای سال 2015 فیلم "لیگ عدالت" را بسازند.  

پس از دیدن موفقیت‌های شگفت آور فیلم "اودجزر" از شرکت "مارول"، این گمانه‌ها به وجود می‌آمد تا این بار شاهد این باشیم که در یک فیلم، فوق قهرمان‌هایی چون "بتمن، سوپرمن، فانوس سبز و فلش" برای بازی در این فیلم متحد شوند.

پس از ماه‌ها گزارش، شایعات و گمانه‌زنی‌ها رویای ساخته شدن فیلم "لیگ عدالت" در سال 2015 از هم پاشید. اما این رویا همچون ققنوسی که دوباره از خاکستر خود بر می‌خیزد، دوباره زنده شد و اینبار پروژه‌ای کاملا متفاوت با قبل مطرح شد. خبر ساخته شدن فیلم "بتمن علیه سوپرمن" در سال 2016 همه را به وجد آورد. اسم رسمی این فیلم چند روز پیش اعلام شد که نام اصلی این فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" خواهد بود.

زمان برگزاری جشنواره‌ی "کایک کن"، شرکت"برادران وارنر" اعلام کرد که آنها می‌خواهند پروژه‌ی "بتمن علیه سوپرمن" را شروع کنند اما اصلا توضیحی در مورد چگونگی شکل گیری داستان ندارد.

عنوان فیلم، هوادارن سری داستان‌های کتاب‌های مصور را به وجد خواهد آورد. انتظارها از این قرار است که انتهای فیلم سوپرمن و بتمن به جبه مشترک به مبارزه به پردازند اما در ابتدای فیلم به طور قطع "شوالیه‌ی تاریکی و سرد فولادی" با هم دشمن هستند. هنوز چگونگی ارتباط شخصیت‌های فیلم با هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
على
۱۰:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
خیلى مسخره میشه