سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکیسا:

بلژیک به راحتی می‌تواند از سد آرژانتین بگذرد/ لاله‌های نارنجی مراقب شگفتی‌ساز جام 20 باشند

کارشناس فوتبال گفت: هر 2 بازی امشب می‌تواند غیر قابل پیش‌بینی و عجیب باشد و در این بازی‌ها یک شگفتی نیز رخ خواهد داد.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره تیم ملی آرژانتین تیمی است که با وجود بازیکنان خوب فقط می‌تواند به گل برسد و آرژانتین آن تیم نبود که همه انتظار دیگری داشتند چراکه تیم آرژانتین تمام بازی‌ها را به زحمت می‌برد و در مقابل هر تیمی که قرار می‌گرفت به صورت آسیب‌پذیر عمل می‌کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی بلژیک نمایش قابل قبول‌تری در این دوره از مسابقات از خود به جای گذاشته است و تیمی منسجم است که با تاکتیک خوب از هرنظر در شرایط بهتری قرار دارد. بر این اساس در دیدار امشب فقط می‌توان به تجربه آرژانتین و تاکتیک برتر تیم بلژیک برای برد هرکدام در این دیدار اشاره کرد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی هلند-کاستاریکا نیز افزود: تیم ملی کاستاریکا تیمی است که تا به اینجا سعی کرده است که شگفتی‌ساز جام باشد و همیشه خود را یک پله بالاتر ببرد و کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم کاستاریکا تا مرحله یک هشتم نهایی بیاید و خود را در 8تیم پایانی جام جهانی قرار دهد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی هلند نیز در این دوره مقدماتی عملکرد بسیار مناسبی داشت و با 12گل زده این تیم بهترین خط حمله را در این جام جهانی داشته است. براین اساس 2 بازی امشب، ‌بازی قشنگی است که تصورم این است که یک شگفتی در بازی‌های امشب اتفاق خواهد افتاد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بلژیک ، نکیسا ، آرژانتین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.