سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ تزار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

کاهش صدور گواهینامه در فصل بهار

رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهورناجا از کاهش صدور گواهینامه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سرهنگ هویدا تزار رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهورناجا  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بنا بر آمار 428 هزار و 848 جلد گواهینامه صادر شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: در فصل بهار با  توجه به تعداد گواهینامه 11 درصد در صدور به نسبت مشابه سال گذشته کاهش را داشته‌ایم.
وی اذعان کرد: در حوزه جدیدالصدور 416 هزار و 260 جلد گواهینامه در فصل بهار صادر شده است.

رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا در خاتمه افزود: در حوزه تعویض گواهینامه 3 هزار و 397 و در حوزه المثنی 5 هزار و 209 جلد گواهینامه صادر شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، حوزه ، صدور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
mohsen
۱۹:۳۲ ۱۴ تير ۱۳۹۳
با سلام سوال من از جناب سرهنگ این است که چرا دایره صدور گواهینامه موتور سیکلت را در آموزشگاههای سطح شهر تهران بیشتر نمی کنید وچرا در سایت راهور لینکی وجود ندارد که مثل من نوعی نزدیکترین آموزشگاه را برای ثبت نام موتور سیکلت انتخاب کند.الان در محدوده شرق تهران به غیر از آموزشگاهی که جنب ستاد نیروی دریایی هست آموزشگاه دیگری نیست که این خود جای تامل دارد شاید صدور گواهینامه موتور سیکلت در آموزشگاهها انحصاری است . لطفا"این مطلب را در سایت قرار دهید تا شاید مسئولی از راهور پیدا شود این مشکل چند ساله را حل کند
سلیمان
۱۸:۳۲ ۱۴ تير ۱۳۹۳
باسلام وخسته نباشید من برج 11 پارسال گواهیناممو دادم براتعویض ولی هنوزهیچ خبری نیست میرم پلیس +10میگن هنوز صادرنشده تحویل پست داده نشده اخه مگه صدور یه کاغذ چقدر وقت میبره بابا من نونم و شغلم با همین گواهینامه هست لطفا پاسخ مارا بدین ممنونم (YJC)