سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیصل المقداد: غرب در آتشی که در سوریه و عراق به پا کرده دیر یا زود خواهد سوخت

معاون وزیر امورخارجه سوریه در مطلبی نوشت غرب در آتشی که در سوریه و عراق به پا کرده دیر یا زود خواهد سوخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "فیصل المقداد" روز شنبه طی مقاله‌ای در روزنامه البناء چاپ لبنان نوشت: آتشی تروریسمی که محافل غرب در سوریه و عراق و عموم منطقه به راه اانداختند، دیر یا زود در آتش آن می‌سوزند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه نفاق آمریکایی-فرانسوی-انگلیسی و مزدوران آنها در منطقه و جهان توانایی متقاعد کردن افکار عمومی در مورد مبارزه با تروریسم و سازمان‌هایی مانند "داعش، جبهه النصره و جبهه اسلامی" را نخواهند داشت، افزود: ایالات متحده آمریکا "عبدالحکیم بلحاج" فرد شماره دو در القاعده را که به فرمانده نظامیان پایتخت لیبی تبدیل شده، آزاد کرده است و بیشتر از این لیبی به فضل حمله آمریکا و کشورهای اروپایی به سرزمینی برای تروریسم از شرق تا غربش و از شمال تا جنوبش مبدل شده است.

معاون وزیر امورخارجه سوریه در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: نوعثمانی‌ها در استانبول و آنهایی که درصدد ترویج طرح "خاورمیانه بزرگ" هستند، همان کسانی‌ هستند که پرچم تروریست‌ها را در خاکشان برافراشته و آنها را کمک کرده و برای اعلان خلافت اخوان المسلمین در منطقه وارد سوریه کردند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که "بشار اسد" از روز نخست تجاوز تروریست‌ها به سوریه گفت این بود که آنچه که در سوریه رخ داده جنگ تروریسم با این کشور است و اگر این جنگ فورا متوقف نشود به مناطق دیگری از منطقه و خارج منطقه کشیده خواهد شد.

"فیصل المقداد" در پایان مقاله خود تاکید کرد: آنچه که در منطقه رخ داده رسوایی اخلاقی برای غرب و پیروانش است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.