سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو تهران؛

همه به این مهمانی دعوتیم

ویژه برنامه "دعوت" هر روز از ساعت 19 تا 21 همراه سفرهای افطار روزه داران است .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ ویژه برنامه "دعوت" كاری از گروه معارف و تربیت شبكه رادیویی تهران كه با برپایی یك سفره افطاری مجازی میزبان مهمانان است ، هر روز یك فرد خاص را كه كار ویژه ای انجام داده است از خیرین ، آزادگان، نویسندگان كتاب های دینی و مذهبی یا بیشترین اهدا كننده خون به برنامه دعوت می كند.
 
 محمدرضا میر حسینی گزارشگر برنامه به محله های مختلف شهر تهران سر می زند و همه را به سفره افطار رادیو تهران دعوت می كند و گزارش هایی از فعالان مشاغل مختلف كه هنگام افطار نیز فعالیت دارند ، تهیه می كند و پای حرف های رانندگان اتوبوسرانی، با نانوایان، آتش نشانان و... می نشیند .
 
دكتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه و رژیم درمانی نیز در این برنامه درباره الگوهای صحیح غذایی در این ماه، فواید و عوارضی كه برخی از مواد غذایی دارند، سخن می گوید . اكبر یاری گزارشگر برنامه دعوت نیز به مساجد شهر تهران سر می زند و با امام جماعت مساجد گفت وگو  و آنها را سفره افطار رادیو تهران دعوت می كند.
 
حاج آقا سعیدیان در ادامه برنامه به آثار و بركات ذكر صلوات اشاره می كند، پخش دعا و مناجات، پخش اذان و نماز نیز از دیگر بخش های برنامه است.
 
 پروانه طهماسبی تهیه كننده، الهام شوقی گوینده، سینا محمد حسن هماهنگی، مهدی رسولی، الهه سوداچی و فاطمه خسروپور نویسنده، ساحل كریمی و محمدرضا علی اكبری در بخش كلیپ دل نوشته با برنامه دعوت همكاری دارند.
 
 برنامه "دعوت" كاری از گروه معارف و تربیت شبكه رادیویی تهران است كه هر روز از ساعت 19 تا 21 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.