سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن بابک:

برای آنکه انتخابی در فرنگی به طور کامل اجرا شود نیاز به زمان داریم

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:با توجه به شرایطی که در رشته فرنگی داشتیم نمی توانستیم قانون انتخابی را به طور دقیق و کامل اجرا کنیم.

    حسن بابک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هر صورت شرایط در رشته فرنگی تا اندازه ای خاص و متفاوت بود چرا  که این فرآیند به طور جدی برای نخستین سال بود که اجرا می شد ما باید رقابتهای انتخابی را برگزار می کردیم و از طرفی هم باید سرمایه های این رشته حفظ می شد.
 وی تصریح کرد:برای خود ما هم برگزاری مسابقات انتخابی با رعایت صد در صد قوانین در اولویت است اما امسال مجبور بودیم که با کمی ارفاق حرکت کنیم ولی مطمئن باشید در سال آینده خیلی سفت و سخت برخورد خواهیم کرد.
 بابک افزود:در هر صورت امسال کشتی گیران فرنگی کار را مجاب کردیم که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید در انتخابی کشتی بگیرند اما برای آنکه فرآیند انتخابی در فرنگی به طور کامل اجرا شود نیاز به زمان داریم.
مدیر تیم های ملی در خاتمه درباره وضعیت فرنگی کاران در اردوی تیم ملی و دلیل غیبت عبدولی و باباجانزاده اظهار داشت:بچه ها با جدیت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند، عبدولی با توجه به  مشکلات شخصی اردو را ترک کرد که به دلیل عدم هماهنگی لازم با وی برخورد خواهد شد،اما بشیر باباجانزاده از آنجا که مصدوم بود صرفاً در این مرحله اردو حاضر نیست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.