سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

رویکرد جدید تیم مذاکره کننده ایرانی قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رویکرد جدید تیم مذاکره کننده ایرانی در نشست پنج به اضافه یک قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه های نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: باید به تیم مذاکره کننده خداقوت گفت چرا که با رویکرد جدید، شفاف تر و مستحکم تر در این مذاکرات حضو دارند.
وی تاکید کرد: توصیه می شود تیم مذاکره کننده ایران در نشست های خود مستحکم از گذشته حضور یابند و در برابر زیاده خواهی گروه های غربی تسلیم نشوند.
حجت الاسلام نکونام، تیم مذاکره کننده ایران باید منویات و فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کند، چرا که ایران اسلامی همیشه در برابر زیاده خواهی غرب استوار و محکم ایستاده است.
خطیب جمعه شهرکرد به سالروز مسدود شدن دارایی های ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب دشمنی خود را با ملت و انقلاب اسلامی ایران به اثبات رسانده است.
حجت الاسلام نکونام یادآور شد: دشمن بزرگ ملت ایران آمریکاست که در طول انقلاب اسلامی ایران از هر تحریمی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است اما این تحریم ها هرگز راه به جایی نبرد و آمریکا نتوانست به مقاصد شوم خود دست یابد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: آمریکا دشمن دیرینه نظام انقلاب اسلامی ایران است و برای این دشمنی دست به هر کاری زده است اما توطئه های نظام استکبار همیشه شکست خورده و پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر این تحریم ها مستحکم تر شده است.
وی، به جنایات فتنه گروه تکفیری داعش در عراق اشاره کرد و گفت: این گروه ضد اسلامی دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و تروریست های پرورش یافته اهداف استکبار را پیاده می کنند.
حجت الاسلام نکونام افزود: رفتار دوگونه آمریکا با این گروه نشان می دهد که آمریکا از تروریست های حمایت می کند و سه هدف برای پشتیبانی از این گروه ها را آمریکا دنبال می کند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: نخست این که قدرت اسلام را کاهش دهد چرا که اسلام آیینی بزرگ و مستحکم است، دوم این که پایه های رژیم صهیونیستی به واسطه توسعه گروه های تکفیری تقویت شود و سوم آن که به واسطه این گروه های تروریستی و تکفیری، انقلاب اسلامی را در محاصره قرار دهد.
وی گفت: مسلمانان در برابر فتنه داعش و دست پرورده های آمریکا بیدار می باشند و تبعیت از ولایت فقیه سد محکمی در برابر این گروه های تکفیری است.
حجت الاسلام نکونام، به دیدار استادان و دانشجویان با مقام معظم رهبری در چهارمین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دانشگاه ها باید به سمت پیشرفت علمی گام بردارند و نباید جولانگاه گروه های سیاسی باشد، چرا که دانشگاه ها حساسیت بالایی دارند.
خطیب جمعه شهرکرد، سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای سرآقاسید در استان چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و تصریح کرد: روستای سرآقاسید از امکانات لازم برخوردار نیست و باید به این روستا توجه ویژه شود چرا که هنوز پس از سه دهه از آن سفر تاریخی، این روستا راه های مناسبی ندارد و شش ماه از سال این روستا به دلیل بارش برف مسدود است.
وی گفت: توسعه در کشور باید همراه با عدالت باشد و توسعه ای که تنها سرمایه داری را پرورش دهد مورد تاکید نیست./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.