سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

بهره گیری از خردجمعی و اعتدال در امور زمینه ساز توسعه یافتگی است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از خرد جمعی و اعتدال و میانه روی در امور زمینه ساز دستیابی به کشوری توسعه یافته و سربلند در تمام عرصه ها است.

 
غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: بهره گیری از مشورت و دوری از تعصبات و احساسات در انجام صحیح کارها نقش سازنده ای در کسب موفقیت دارد.
وی تصریح کرد:راه اندازی تشکل های مردم نهاد در این رهگذر می تواند یازیگر مردم و مسوولان برای رسیدن به اهداف مختلف باشد.
وی با بیان این نکته که نخستین خانه هنرمندان و ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران راه اندازی شده ابرازامیدواری کرد: این مرکز فرهنگی بتواند گرهگشای مشکلات این دو قشر تلاشگر باشد.
تاجگردون گفت:هنرمندان ، اصحاب رسانه و قلم با شناخت مسیر صحیح و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف نقش اثرگذاری در اصلاح سبک زندگی مردم و در نهایت توسعه و سربلندی ایران اسلامی دارند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت های ایجاد شده در جام های جهانی فوتبال و والیبال در روزهای اخیر تصریح کرد: ورزشکاران با پرورش جسم می توانند الگوهای جوانمردی و شجاعت را در جامعه پررنگ تر کنند.
تاجگردون ابراز داشت: مسوولان با تقویت روح آزاداندیشی در هنرمندان، اهالی قلم و رسانه و ورزشکاران می توانند نقش عمده ای در اصلاح الگوهای فرهنگی جامعه داشته باشند./س
برچسب ها: خرد ، هنرمند ، اصلاح ، الگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.