سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران:

استفاده از ابزارهای IT ارتباط بین پژوهشگران را تسهیل می‌کند

استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات برای تشکیل حلقه‌های اجتماعی مجازی از پژوهشگران کشور موجب هم افزایی در امور پژوهشی می‌شود.

دکتر سیروس علیدوستی رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با  اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: بسیاری از نهاد‌های مختلف جهانی و اینترنتی با اهداف گوناگون که مهمترین آن تجاری، تبلیغاتی، امنیتی و استراتژیک است اقدام به راه اندازی شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند یا در صدد خرید مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیا هستند.

وی استفاده مناسب از شبکه‌های اجتماعی و سوق دادن کاربران ایرانی به استفاده از شبکه‌های مجازی داخل کشور را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات به منظور هم افزایی و تسهیل ارتباطات بین پژوهشگران از اهداف مهمی است که پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران آن را  دنبال می‌کند.

وی به شبکه اجتماعی "انجمن" که جهت اجتماع نخبگان جامعه محققان و نوآوران راه اندازی شده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: غنی سازی محتوای علمی کشور با ایجاد امکان ثبت نظرات و علایق پژوهشگران در مورد منابع علمی موجود در سامانه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات در ایران و ایجاد فضایی مناسب جهت آینده پژوهی و آینده نگاری در حوزه پژوهش کشور با در نظر گرفتن سیاست‌های کلان کشور در این حوزه از جمله اهداف اصلی این شبکه اجتماعی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اینترنت ، تجارت ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.