سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 18 انجام می‌شود؛

غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در جنوب غرب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این منطقه خبر داد.

عشرت شقایق، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این ایام در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تامین اوقات فراغت شهروندان به ویژه روزه داران و جوانان به منظور استفاده بهینه از ماه مبارک رمضان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

شقایق اظهار داشت: در این طرح اوقات فراغت شهروندان روزه داران و جوانان به همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی اداره مشارکت‌های اجتماعی، اداره آموزش شهروندی، شهرداری نواحی 7 گانه و سرا‌های محلات 16 گانه، آموزش و پرورش، مدارس، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، مراکز ورزشی، بنیاد شهید و کمیته امداد منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن و مشاوره‌های مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

شایق خاطرنشان کرد: برگزاری تور‌های گردشگری، تهران گردی، زیارتی، سیاحتی و تفریحی، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، برپایی مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، آموزشی، برپایی پایگاه‌های تابستانی، اجرای طرح‌های جهادی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوقات ، فراغت ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.