سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم هاوارد وزیر دفاع امریکا شد + سند

یکی از طرفداران تیم هاوارد دروازه بان تیم ملی امریکا با ورود به صفحه وزارت دفاع امریکا در ویکی پدیا نام تیم هاوارد را به عنوان وزیر دفاع ایالات متحده درج کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،درخشش خیره کننده تیم هاوارد در شکست 2-1 امریکا در برابر بلژیک در مرحله 16 تیمی جام جهانی 2014 برزیل از او یک قهرمان ملی ساخت.به طوری که مقامات سیاسی بلند پایه امریکا از جمله اوباما و هیگل وزیر دفاع امریکا طی تماس تلفنی از او تقدیر کردند.
مردم نیز پس از درخشش هاوارد از طریق توئیتر پیام های احترام آمیزی برای سنگربان 35 ساله تیم ملی کشورشان گذاشتند.
در همین راستا یک هوادار فوتبال در امریکا با ورود به صفحه مربوط به وزارت دفاع امریکا اطلاعات این صفحه را تغییر داد و نام تیم هاوارد را به عنوان وزیر دفاع و عضو شورای ملی امنیت که مستقیما به اوباما گزارش می دهد،درج کرد،تا این که ویکی پدیا متوجه موضوع شد و صفحه را مسدود کرد.




به این ترتیب برای دقایقی تیم هاوارد وزیر دفاع ایالات متحده بود.این صفحه تغییر یافته 40 هزار بار توئیت شد و برخی از رسانه ها آن را منتشر کردند،تا این که چهارشنبه عصر چاک هیگل واقعا با هاوارد تماس گرفت.
وقتی که از جاش ارنست رئیس رسانه ای کاخ سفید اقدام در تغییر صفحه وزارت دفاع را نپسندید ولی از شهامت و شجاعت هاوارد تقدیر کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.