سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند خانوادگی سارقان نیسان متلاشی شد/ خانه پدر‌ زن مخفیگاه سارق

اعضای چهار نفره باند سارقان حرفه‌اي كه اقدام به سرقت خودروهاي نیسان مي كردند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان سیستان و بلوچستان شناسايي و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع سرقت خودروی وانت نیسان درسطح حوزه استحفاظی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان مراتب به صورت تخصصی در دستور کار، کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات گزارش یک عدد تانکر آب سفید رنگ منسوب به یکی از خودروهای مسروقه در داخل منزلی واقع در شهرک گاوداران داده شد که پس از هماهنگی مقام قضایی مورد شناسایی و با هماهنگی شاکی تانکر مذکور در داخل منزل کشف و به همراه صاحب منزل جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

متهم در همان مرحله اولیه تحقیقات اقرار کرد فرزندش به هویت د.س به همراه دو نفر دیگر تانکر فوق را از یک دستگاه نیسان جدا کرده و به منزل آوردند .

در ادامه با تلاش مأموران متهمی که متواری گردیده بود و به طرز ماهرانه‌ای در منزل پدر خانمش مخفی شده بود شناسایی، دستگیر و در اعترافات خود بیان داشت: با همدستی سه نفر اقدام به سرقت چهار دستگاه خودروی نیسان از سطح شهر نموده و خودروی مسروقه به شهرستان خاش منتقل و تحویل رابط وی گردیده است.

سرانجام مخفیگاه متهم توسط پلیس شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی سرپرست پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.