سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلويزيون سوريه:

گروههای مختلف تکفيری، از خاندان آل سعود تغذيه مالی می‌شوند

گروههای تکفیری با وجود نامهای مختلف، به خاندان آل سعود وصل‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه افراد مسلح موسوم به داعش از نظر فکری، بازماندگان خوارج در صدر اسلام‌اند، خوارجی که فتوای قتل دو خلیفه از خلفای راشدین را صادر کردند. هم اکنون نیز داعش ضمن مخالفت با دولتهای مختلف اسلامی، خلیفه ای را به نام "ابو بکر البغدادی" برگزیده است که دیگر مسلمانان را کافر و ریختن خون آنان را جایز می‌داند.

 هر چند خلیفه در اصطلاح اسلامی به جانشین خدا و پیامبر اسلام اطلاق می شود که می‌تواند در امور دنیا و آخرت به مردم دستور دهد، با این حال خلیفه های زمان ما اوصاف خلیفه واقعی را ندارند و فقط فرمان به قتل مخالفان می‌دهند و یادآور خوارج در صدر اسلامند، خلفای خود خوانده ای که تعداد آنان کم نیست و می‌توان به "ایمن الظواهری" مصری، "ابو بکر البغدادی" عراقی، "ابو مصعب الزرقاوی" اردنی، "ابو سیاف" فیلیپینی و "عنتر زوابری" الجزایری اشاره کرد.

"عنتر زوابری" جنایتکار مشهوری است که بارها مرتکب جنایت برضد بشریت شد و سرهای مردم عادی را بر فراز درختان آویخت هر چند سال 2002 با دو نفر از همدستانش کشته شد. 

این در حالی است که چنین خلفای خودخوانده ای، یکدیگر را قبول ندارند و نه تنها دیگر مسلمانان را تکفیر می‌کنند بلکه گاه به سبب نزاع بر سر قدرت و پول، یکدیگر را نیز کافر می‌دانند، همانند جبهه النصره و داعش که هم اکنون در حال جنگ با یکدیگر در سوریه هستند. با این حال همه این افراد از یک منبع مالی تغذیه می‌شوند و آن خاندان فاسد و بی بند و بار آل سعود در شبه جزیره عربستان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.