سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افزایش جابجایی مسافر در طول فعالیت راه آهن شیراز

جابه‌جایی مسافر در طول سال‌های فعالیت راه‌آهن شیراز روند رو به رشدی داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون بهره‌برداری و ناوگان راه‌آهن فارس با بیان اینکه جابه‌جایی مسافر در طول سال‌های فعالیت راه‌آهن شیراز رشد چشمگیری داشته است، گفت: 11473 نفر جابجایی مسافر در سال 88، 42157 نفر در سال 89، 87270 نفر در سال 90، 172437 نفر در سال 91 و 293364 نفر در سال 92 جابه‌جایی مسافر داشته‌ایم.

احمدرضا زارع ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر تا پایان سال ۹۳ از طریق راه‌آهن فارس جابه‌جا شوند.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیط‌ها به صورت فصلی انجام می‌شود گفت: پیش‌فروش بلیط یک ماهه انجام و 5 روز قبل از شروع پیش‌فروش از طریق رسانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود و تا 31 تیرماه پیش‌فروش قطار انجام شده است.

معاون راه‌آهن فارس ادامه داد: دوره بعد پیش‌فروش بلیط‌ها از طرف ستاد مرکزی اعلام می‌شود و تفاوت پیش‌فروش امسال با سال‌های گذشته در این است که فروش بلیط همزمان به طور اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال 93 نسبت به پارسال 86 درصد رشد جابه‌جایی داشته‌ایم، افزود: بالغ بر 136637 نفر در سه ماه نخست 93 از طریق راه‌آهن فارس جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: افزایش ، مسافر ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.