سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه دلخراش در استخر پرورش ماهی؛

مرگ دردناک کارگر 18 ساله و مهندس 57 ساله در اعماق آب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه غرق شدن دو تن در استخر پرورش ماهی در احمدآباد مستوفی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 17 و 5 دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه غرق شدن دو نفر در یک استخر پرورش ماهی در یک شرکت بزرگ پرورش ماهی در جاده احمدآباد مستوفی مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی تهران است با اعلام نیاز آتش‌نشانی آن منطقه یک گروه نجات و یک گروه نجات ویژه اکیپ غواصان عازم محل حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: این حادثه در یک استخر 800 متری که به عمق یک تا 5 مترمربع بود اتفاق افتاده که یک کارگر جوان 18 ساله برای شنا به داخل استخر رفته بود که به یک باره در حال غرق شدن اظهار کمک کرد که یکی از مهندسان 57 ساله شرکت برای کمک کارگر جوان به داخل استخر می‌رود که متأسفانه هر دو نفر غرق می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: گروه غواصان آتش‌نشانان وارد آب شدند و پس از مدتی جستجو هر دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ هر دو تأیید شد و عملیات در ساعت 20 و 12 دقیقه به پایان رسید.

گفتنی است، در این حادثه یک کارگر جوان 18 ساله افغانی و یک مهندس ایرانی 57 ساله جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۲۱:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
به عمق یک تا پنج متر مربع !!!!!!!!
mahdi
۱۶:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۳
بنازم به غیرت مهندس ، روحش شاد .