سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اسکان تابستانی زائران در 4 هزار و 700 مدرسه خراسان رضوی

با فرارسیدن تابستان 4 هزار و 700 مدرسه در خراسان رضوی میزبان زائران می باشند.

رئیس اداره تعاون و مسئول ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: طبق روال هر ساله، مدارسی که شرایط اسکان دارند، برای پذیرایی از معلمان و زائران سراسر در طول تعطیلات تابستان آماده خدمات رسانی هستند.

جواد طالب نژاد افزود: پایگاه های پذیرش فرهنگیان از سه هفته گذشته، فعال شده اند و مسافران می توانند به صورت حضوری با مراجعه به این پایگاه ها مدرسه ای را که برای اسکان می خواهند رزرو کنند.

وی در خصوص حذف رزور اینترنتی در تابستان امسال گفت: در تعطیلات نوروز چون زمان تعطیلات محدود یود، به منظور جلوگیری از سرگردانی و تلف شدن وقت فرهنگیان رزرو اینترنتی نیز داشتیم اما در تابستان چون سفر ها در طول سه ماه توزیه می شود، نیازی به رزرو اینتزنتی نیست.

طالب نژاد با اشاره یه اینکه خدمات اسکان علاوه بر فرهنگیان به کارکنان لشکری و کشوری دولت و زائران آزاد نیز تعلق می کیرد گفت: کارکنان لشکری و کشوری دولت و زائران آزاد به ترتیب 40 و 60 هزار تومان برای اسکان در کلاس ها گروه ویژه باید بپردازند.

رئیس اداره تعاون و مسئول ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: پیش بینی می شود در تابستان سال جاری بیش از یک میلیون نفر از خدمات اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان رضوی بهره مند شوند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: اسکان ، زائران ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.