سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران:

بازار گل خاوران تا دو هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از افتتاح بازار گل خاوران در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رضا قدیمی با بیان اینکه وسعت بازار گل خاوران نزدیک به 6 هکتار است، اظهار کرد: تا اواسط ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) این بازار افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران درباره امکانات داخلی این بازار گل تصریح کرد: 256 غرفه عرضه مستقیم گل، سردخانه بزرگ، تجهیزات جانبی مورد نیاز نگهداری گل و گیاه از امکاناتی است که در بازار گل خاوران وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه با بهره برداری از این مجموعه دسترسی تهرانی‌ها به بازارهای گل با سهولت بیشتری انجام می‌شود، ادامه داد: هدف از احداث این مجموعه ارتقای ایمنی بازار گل امام رضا(ع) نیز بوده است.

قدیمی با بیان اینکه با افتتاح بازار گل خاوران شهروندی مجبور نیست بالاجبار به منطقه‌ای دور از محل زندگی خود برای خرید گل و گیاه برود، ادامه داد: با بهره برداری از این بازار گل علاوه بر دسترس بودن شهروندان به این مجموعه، از بار ترافیکی پایتخت نیز کاسته خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با افتتاح بازار گل خاوارن و وجود مرکز خرید قدیم حکیمیه که مسئولیت عرضه مستقیم گل برای شهروندان شرق پایتخت را دارد، تعداد بازارهای گل شهر تهران به 2 مرکز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازار ، خاوران ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.