سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

معلم شیرازی داور آسیایی شد

معلم شیرازی توانست درجه داوری کاراته آسیا کسب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حیدر روزیطلب معلم شیرازی ، مربی ارشد کاراته و داور برجسته استان فارس در این رشته توانست درجه داوری کاراته آسیا کسب کند.

در کلینیک ارتقای داوری کاراته آسیا که همزمان با مسابقات قهرمانی کاراته غرب آسیا در کشور عربستان برگزار شد، این معلم شیرازی ضمن شرکت در این رقابت ها موفق به اخذ درجه داوری کاراته آسیا شد.

حیدر روزیطلب که افزون بر سه دهه در عرصه های مختلف ورزشی حضوری چشمگیر داشته و دارد یکی از داوران موفق این دوره بود که توانست عنوان داور آسیایی را از آن خود کند.

روزیطلب دارای کمربند مشکی دان 7 شوتوکان مربی درجه 1 و مسوول کمیته آموزش سبک شوتوکان کشوراست.

این داورآسیایی کاراته در مورد این کلینیک گفت: سامانه آموزشی و ارتقای داوری کاراته آسیا که زیرنظر شورای داوران آسیا تشکیل می شود از یک نظم خاص برخوردار است که تسلط بر زبان انگلیسی، تسلط بر مسائل فنی و داوری و ... از معیارهای مورد توجه دراین دوره هاست و شرکت کنندگان باید واجد این مختصات باشند.

روزیطلب ادامه داد: در این کلینیک آخرین قوانین و مقررات کاراته مطرح و به بحث گذاشته شد و در بخشی دیگر آزمون کتبی به صورت انگلیسی برگزار شد و پس از آن شرکت کنندگان درآزمون عملی در بخش های مختلف شرکت کردند.

وی افزود: دوره سنجش ارتقای مربیگری کاراته آسیا با حضور 78 نفر شرکت کننده از کشورهای آسیایی برگزار شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: معلم ، شیرازی ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.