سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/فرماندار شهرستان دماوند:

بی مهری حوزه گردشگری در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در حوزه گردشگری و سرمایه‌ گذاری مورد بی‌ مهری قرار گرفته است.

ناصر محمودی ‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: جذب سرمایه ‌گذار به خصوص در حوزه گردشگری می ‌تواند به ایجاد اشتغال و افزایش درآمد‌های شهرستان دماوند بینجامد.

وی ادامه داد: جذب سرمایه ‌گذار به خصوص در حوزه گردشگری می ‌تواند به ایجاد اشتغال و افزایش درآمد‌های شهرستان دماوند کمک کند.

محمودی‌ فرد افزود: اجرای پروژه‌ های گردشگری می تواند از ساخت‌ و سازهای غیر مجاز جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این دست طرح ‌ها در حفظ آب‌ها و سفره‌ های زیر زمینی بسیار مؤثر است و این موضوع می ‌تواند به رشد و توسعه شهرستان دماوند کمک کند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در این زمینه تصریح کرد: سیاست بر این است تا کسانی که علاقه‌ مند به سرمایه ‌گذاری هستند، را حمایت کنیم و تسریع در این امر می ‌تواند در بحث هر چه بهتر شدن سرمایه‌ گذاری در شهرستان کمک کند.

محمودی ‌فرد در خصوص اجرای طرح گردشگری مجتمع رفاهی، گردشگری و اقامتی «نهال کیلان» در شهر کیلان افزود: منطقه کیلان در حوزه گردشگری کم‌ تر مورد توجه بوده و بیشتر جمعیت آن به دلیل مشکلاتی که وجود داشته است، مهاجرت کرده‌ اند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: اجرای طرح‌ های گردشگری می ‌تواند در معکوس شدن روند مهاجرت در منطقه کمک کند.

وی ادامه داد: کیلان یکی از قطب ‌های گردشگری است که می ‌تواند در این زمینه سرمایه‌ گذاری ‌های خوبی صورت گیرد و برای اجرای این طرح، باید استعلام‌ های لازم از ادارات و کارشناسی‌ های لازم صورت پذیرد/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.