سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانستنی ها؛

راه کارهای جذب "مشتری" چیست؟

هر شرکتی یا هر فروشگاهی تلاش میکند تا مشتریان خود را افزایش دهد در حقیقت تغییر خدمات و محصولات و بهبود آنها برای جذب مشتری و افزایش رضایت مشتریان است. مشتریان هم همیشه به دنبال کالای با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، موفقیت های یک شرکت برای جذب مشتری بیشتر به استراتژی ها و تکنیک هایی بستگی دارد که شرکتها برای افزایش تعداد مشتریان خود از آن استفاده می کنند.

بازاریابی و جذب مشتری از مهمترین قسمتهای یک شرکت است بخش فروش کالاها معمولا برنامه ریزی های مشخصی برای جذب مشتریان دارد.

اولین کاری که باید برای جذب مشتری انجام دهیم این است که روش و تکنیک شما برای جذب مشتریان بیشتر منحصر بفرد باشد سعی کنید از روش های نوین برای جذب مشتری استفاده کنید.

فراموش نکنید که هدف هر تجارتی ارائه خدمات به دیگران است پس هرچقدر که منحصر بفرد باشید موفق تر خواهید بود.

سعی کنید مشتریان خود را بشناسید علایق و سلایق آنها را بدانید هر چقدر که بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر میتوانید به آنها خدماتی را ارائه دهید. روابط عمومی خوب باعث جذب مشتری می شود.

مشتری مداری و توجه به آنچه که مشتری میخواهد مثل راهنمایی و دادن اطلاعات دقیق در مورد کالاها میل مشتریان را باری خرید بیشتر میکند.

تبلیغات فراوان از دیگر راه های جذب مشتری است مثلا تبلیغات آنلاین، داشتن وبلاگ خوب، بروشور و کاتالوگ میتواند مشتریان را با خدمات و محصولات شما آشنا کند.

سعی کنید که از راه هایی مثل اهدای جوایز یا ارائه نمونه ای از محصولات در قالب سمپل و یا شرکت در قرعه کشی برای جذب مشتریان از آن استفاده کنید.

خدمات و پشتیبانی از دیگر عواملی است که باعث جذب مشتریان میشود سعی کنید که مشتریان را با خدمات و محصولات مختلفی که ارائه میدهید آشنا کنید.

جذب مشتریان جدید هم میتواند به محبوبیت شما بیفزاید. در فروشگاه ها معمولا چینش کالاها هم می تواند برای جذابیت بیشتر و جذب مشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

از روش های مختلف برای بازاریابی و جذب مشتریان استفاده کنید وقتی که مشتریان از خدمات شما رضایت داشته باشند قطعا محصولات و خدمات جدید شما هم مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت.

نظر سنجی و پرسیدن میزان رضایت مشتریان از کالاها یکی دیگر از روش هایی است که میتواند برای بهبود خدمات مناسب باشد. مثلا اینکه از مشتریان خود در مورد نقاط قوت و ضعف کالاها نظر سنجی کنید تا بتوانید با دانستن آنچه که آنها به آن تمایل دارند کیفیت محصولات خود را بالا ببرید.

در مورد شرکت هایی هم که به نوعی محصول یا خدماتی را تولید میکنند باید نظر سنجی، پشتیبانی از کالاها و خدمات پس از فروش وجود داشته باشد هر چقدر که میزان کیفیت خدمات پس از فروش یا ضمانت یک کالا بالاتر باشد میل مشتریان برای خرید بیشتر خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
......
۲۱:۵۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
امروزه می توان به روش های مختلفی برای کسب و کار خود تبلیغات ارائه دهید ، ولی برخی از شماها دقیقا نمیدانید که بازخورد تبلیغاتی را که ارائه می دهید چقدر می تواند باشد.

برای این امر میخواهیم بازخورد داشتن یک سامانه ی پیامک انبوه را بررسی بکنیم،مطالب زیر جزءبزرگی از بازاریابی پیشرفته امروزی می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید:

1- در تبلیغات عمده ای دیگری که انجام داده اید، برای هر هزارنفر چقدر هزینه داشته؟ فکرنکنم زیر یک ملیون تومان هزینه داشته باشد. ولی با پیامک چطور؟ با ارسال هر هزار پیامک فقط 10 هزارتومان هزینه می کنید(البته این قیمت های سامانه مخابرات پیام می باشد)

2 - به نظرتان برای اینکه هزار نفر تبلیغات شما را با روش های دیگر ببیند ، چقدر زمان لازم است؟ نمی دانیم شاید روزها،هفته ها و حتی دربرخی شاید ماها. ولی فقط بین 3 الی 15 دقیقه شما پیامک های خود را برای 1000 نفر ارسال می کنید و به دست آنها به طور حتم می رسد(البته منظور از به طور حتم سامانه ی مخابرات پیام را مثال زدیم ،چراکه حتی می توان با سامانه ی ما حتی به گوشی های بلاک شده پیام ارسال کرد)

3 - در روش های دیگر چندنفر تبلیغات شما را نگاه می کنند و یا تبلیغات شما را دور میریزند؟ ولی آیا کسی وجود دارد که گوشی خود را نگاه نکند یا گوشی خود را دور بیندازد؟ پس به طور حتم پیامک تبلیغاتی شما را مشاهده می کند.

4 - برای حفظ مشتری های خود با روش های دیگر چقدر هزینه لازم است ؟ ولی با پیامک فقط 100 ریال یا 10 تومان کافیست

5 - برای یادآوری مشتریان از اینکه شما را فراموش نکنند چقدر هزینه و زمان لازم است؟ یا اصلا به چه بهانه ای می خواهید با مشتری ارتباط برقرار کنید تا اینکه محصول یا خدمات شما را فراموش نکند.

6 - در مناسبت ها و اعیاد که محدوده ی زمانی کم دارند، آیا زمان و توانایی کافی را دارید که همه مشتریان را ساپورت تبلیغاتی کنید؟ فکر نمی کنیم. ولی با سامانه ی پیامک انبوه مخابرات پیام می توانید چند روز قبل یا حتی ماها قبل یا حتی از اول سال به ترتیب طبق تاریخ پیامک های خود را تنظیم کنید و به مسافرت بروید و یا حتی در صورت فراموش کردن یا در دسترس نداشتن اینترنت آنها خود کار ارسال می شوند.

7 - آیا روش های خاصی را برای قرعه کشی دارید؟ اگر هم باشد آیا به صرفه می باشد؟ ولی با سامانه پیامک انبوه مخابرات پیام با استفاده از سرویس قرعه کشی سامانه ، یک متن قرعه کشی ایجاد بکنید و برای کاربران ارسال نماید و با ارسال کد مخصوص برای شما در قرعه کشی به شکل اتومات شرکت خواهم کرد.

8 - آیادر شهرستان ها یا استان های که علاقه مندید کالا یا خدمات شما به آنجا برود هزینه ی کافی یا آشنایی لازم را با روش های تبلیغاتی دیگر را دارید؟ ولی سامانه ما می تواند برای شما به تفکیک استان ها ،شهرستان ها ،مشاغل ، سن و حتی جنسیت برای شما پیامک ارسال نمایید

سیستم سامانه پیامک انبوه مخابرات پیام با خبرگی بازاریابان و طراحان سامانه ی خود توانسته است روش های بسیار حرفه ای برای شما ایجاد بکنند که شما بتوانید هر روز با ارسال حجمی از پیامک ها ، مشتری های متعددی را برای خود ایجاد بکنید
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
موفق باشید ...