سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب اظهارات منسوب به "خالد مشعل" از سوی" ابوزهری"

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی "حماس "، اظهارات منسوب به خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی این جنبش که شبکه ماهواره ای اسکای نیوز به انعکاس آن پرداخت را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛  شبکه ماهواره ای اسکای نیوز به نقل از خالد مشعل اعلام کرده بود حماس هیچ نقشی در هلاکت سه نظامی ربوده شده صهیونیستی ندارد و مشعل از مقامات ترکیه خواسته است تا به هرگونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه پایان بخشند.
ابوزهری بار دیگر بر موضع حماس مبنی بر اینکه هیچ اطلاعی در مورد ربوده شدن و هلاکت سه نظامی صهیونیستی ندارد، تاکید کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی " حماس " در تماسی تلفنی با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه وی را از آخرین تحولات مساله فلسطین مطلع کرد .
مشعل همچنین خواستار تحرک فوری آنکارا و جامعه بین المللی برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس و لغو محاصره غزه شد.
مشعل تماس تلفنی مشابهی را نیز با " احمد داوود اوغلو " وزیر امور خارجه ترکیه برقرار کرد و به بحث پیرامون آخرین تحولات آرمان فلسطین و اوضاع رقت بار کرانه باختری و نوار غزه به خاطر موج گسترده بازداشت فلسطینیان و تجاوزات و تهدیدادت دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و همچنین وضع ناگوار اسرای فلسطینی در زندان های " اسرائیلی " پرداخت.
رئیس دفتر سیاسی حماس در این تماس خواستار تحرک فوری جامعه بین الملل برای پایان بخشیدن به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین و لغو محاصره نوار غزه شده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.