سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

برگزاری محافل انس با قرآن در امامزاده‌ها و مساجد جامع

شهردار منطقه یک گفت: محافل انس با قرآن هر شب در ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب در امامزاده‌ها و مساجد جامع منطقه یک برگزار می‌شود.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در ماه مبارک رمضان 4اولویت اصلی به برنامه‌های قرآنی نماز، اذان و مساجد اختصاص داده شده  است.

وی بیان کرد: هم چنین ایجاد محیطی آرام و معنوی در فضای شهری، نورپردازی، غبار روبی و ارتقا زیبایی مساجد، برپایی محافل انس با قرآن، پخش اذان و نیایش در کلیه ساختمان‌ها و اماکن متعلق به شهرداری و ایجاد سیستم یک‌پارچه پخش اذان و موارد دیگر از جمله برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: در این ماه باریتعالی درهای رحمت و مغفرت خود را روی بندگان خود بی هیچ بهانه‌ای می‌گشاید و فرصتی است برای بندگان خدا تا از برکات این ماه استفاده کنند.چ
وی دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی با شعار "تهران سرای قرآن" در بوستان قیطریه بر شمرد و افزود: "امید است با همیاری و مشارکت شهروندان بستر ترویج فرهنگ قرآن ونماز بیش از پیش در جامعه نهادینه شود."

یزدانی خاطرنشان کرد: هم چنین با توجه به این که منطقه یک مزین به خاک پاک شهیدان گمنام است به مدت 30شب پس از نماز مغرب مناجات، ادعیه، تلاوت آیات قرآن و برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در این مکان برگزار می‌شود.

**پاکسازی برچسب‌ها و پوستر از ناحیه ده

کارشناس خبر ناحیه ده منطقه یک گفت: واحد 137 ناحیه ده برچسب‌ها و پوستر را از سطح ناحیه ده پاکسازی کرد.

زهرا آرامی خاطرنشان کرد:‌این عملیات با هدف پاسخگویی به پیام شهروندان و زیبایی محیط شهری، برچسب‌هاو پوستر در شهرک قائم به متراژ 330 مترمربع مورخ 11تیرماه انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسجد ، قرآن ، منطقه 1
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.