سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به اظهارات سخنگوی جبهه ایستادگی

محمدی نوری پس از ایجاد شائبه‌هایی درباره خروج تشکل متبوعش از ائتلاف جبهه ایستادگی با صدور جوابیه‌ای مراتب ارادت خود به محسن رضایی را بیان کرده و همچنان به انتقاد از برخی تصمیم‌گیری‌های درون گروهی پرداخت.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی پس از جدایی تشکل متبوعش از جبهه ایستادگی و اظهارات ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی این جبهه جوابیه‌ای منتشر کرد.

متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

جناب آقای رئوفیان

سخنگوی محترم جبهه ایستادگی

با سلام

از اینکه توفیق داشتم بهترین دوران فعالیت سیاسی خود و این حزب را در کنار دوستانی آگاه و دلسوزی چون شما و برخی دیگر از فعالان سیاسی در جبهه ایستادگی تجربه نمایم بسیار خرسندم. اما حضرتعالی نیز نیک می‌دانید با وجود سه سال کار بی‌وقفه و تلاش در راه اعتلای اسلام و انقلاب و تعالی بخشی به اهداف جبهه ایستادگی هرگز نقدی خارج از انصاف از سوی این حزب تا کنون طرح نگردیده بود و فرصتی مناسب تلقی می‌شد، اما کاملاً واقفید در طول یکسال گذشته بنده با صدور دو نامه به سران جبهه ایستادگی به ابراز دلائل دلخوری خود از برخی کج‌سلیقگی‌ها که ناشی از عدم تعهد برخی از دوستان عالی‌رتبه این جبهه بوده اقدام نمودم و لذا ناچار شدم لااقل از ادامه حضور در جلسات شورایعالی جبهه خودداری نمایم که خاطرم هست موارد مورد نظر حتی در مذاکره تلفنی با دبیرکل وقت جبهه مطرح گردید و ایشان نیز بر نقدها صحه گذاشته بودند.

اما این تصمیم نه تنها شخصی نبوده بلکه در راستای مصوبه سال گذشته شورای مرکزی حزب نیز بوده که من تمام موارد مغایرت در سیاست‌های جبهه و این عدم تعهدها را در جلسه‌ای با آقای دکتر محسن رضایی مطرح کرده و در یک جلسه دو ساعته به گفت‌وگو نشستیم ولی متأسفانه علیرغم پذیرش برخی نقدها و اعلام به جبران و اصلاح در حمایت از ظرفیت‌های جوانان این جمعیت عملاً کاری از پیش نرفت. پس باید پذیرفت تعهد اخلاقی و پایبندی بنده و دوستانم در جمعیت جوانان و در همه اعصار سربازی کوچک و شاگرد این بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی یعنی آقای محسن رضایی می‌دانم و تا کنون نیز مراتب تعهد اخلاقی من در همراهی با ایشان به همگان ثابت شده است، اما حقیر رهبری جریانی سیاسی را به عهده دارم که بایستی پاسخگوی رفتارهای حاکم بر ادامه این سیاست‌ها و ضرورت همکاری در جبهه را به گونه‌ای بر عهده داشته باشم.

لذا نه تنها این موضوع برخلاف فرمایش جنابعالی دوبار در دوران خانواده جبهه ایستادگی طرح گردیده و بی‌نتیجه رها شده، بلکه سعی شده با گذشت زمان بهانه‌ای نیز بدست منتقدان بی‌انصاف و مخالفان ندهیم و این یعنی یک کار شایسته و متعهدانه که با تدبیر همراه بوده است.

لذا انتظارم از سران جبهه برای استفاده از ظرفیت‌های مؤثر فعالان این حزب امری کاملاً بدیهی بوده و فقدان این توجه ما را به این نتیجه رسانید که موضوع کاملاً‌مورد غفلت هدفدار آقایان واقع شده که مجالی را برای بیان بند بند آن در این نامه نمی‌بینم.

آنچه اتفاق افتاده حادثه غیر مترقبه‌ای نبوده بلکه قابل پیش‌بینی بوده و احساسی بود که تصور می‌شد تنها در یک جاده یکطرفه ما فدایی مقاصد سیاست‌های خاص آقایان در جبهه شدیم.

بهرحال برای تداوم عزت و حضور فعال این جبهه در عرصه سیاسی کشور آرزوی سعادت دارم و شما را نیز بزرگمردی در عرصه فعالیت‌های سیاسی این جبهه می‌دانم که امیدوارم همچون گذشته در بیان مواضع،‌عادل و آزادمرد باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.