سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: بازیکنان مستعد آرژانتین مستحق پیروزی بودند/ بلژیک یکی از شگفتی‌های جام بیستم است

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص ارزیابی‌اش از برد آرژانتین مقابل سوییس گفت: تیم ملی آرژانتین با استفاده از تجربیات بازیکنان خود توانست به این پیروزی برسد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی آرژانتین در دیدار دیشب عملکرد خوبی داشت و این تیم با وجود بازیکنان با تجربه و با استفاده از مهارت آنها، توانست در آخرین لحظات باقی مانده از بازی نتیجه را به نفع خود تمام کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: تیم ملی سوییس نیز تیم منسجم و با برنامه‌ای بود ولی شانس این تیم برای برد در این بازی خیلی کم بود و این تیم نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بلژیک در مقابل آمریکا نیز افزود: تیم ملی بلژیک عملکرد بسیار خوبی را با وجود بازیکنان دونده و جوان خود در این بازی نشان داد و این تیم با تاکتیک مناسبش مستحق این برد بود.

محمودی در ادامه بیان کرد: تیم ملی آمریکا نیز با وجود مربی جنگنده خود کلینزمن که خیلی سعی کرد بازیکنان جنگنده‌ای را به زمین بفرستد در نهایت نتوانست به مرحله یک چهارم صعود کند و بازیکنان این تیم تمام سعی خود را کردند که به تیم بلژیک نبازند ولی شانس با این تیم نبود و آنها نتوانستند با پیروزی از زمین بیرون بیایند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مستعد ، آرژانتین ، بلژیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.