سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جهانی 2014؛

والیبالیست های ملی پوش در لهستان

تیم ملی والیبال کشورمان پس از طی سفری 10 ساعته، به شهر گدانسک کشور لهستان رسید و در هتل نادمورسکی مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی والیبال کشورمان که بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد کشور لهستان ترک کرده بود پس از پروازی نسبتاٌ طولانی از طریق فرودگاه فرانکفورت وارد شهر گدانسک شد.

با توجه به مصدومیت "شهر ام محمودی" قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان وی نتوانست هم تیمی هایش را در این مسابقات همراهی کند و طبق نظر کادر فنی قرار شد که "رضا قراء"  در این پست در ترکیب تیم قرار بگیرد.

باتوجه به بروز مشکل خروجی "رضا قراء" و "اسلوبودان پراک یاچیچ" (چورا) مربی تمرین دهنده تیم ملی با تاخیر به جمع ملی پوشان ملحق خواهند شد.

تیم ملی والیبال کشورمان قرار است پس از استراحتی کوتاه و صرف نهار ساعت 16:00 به وقت محلی نخستین جلسه تمرینی خود را در کشور لهستان و در سالن محل برگزاری مسابقات انجام دهد.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی والیبال 2014 روز جمعه 13 تیر ماه امسال مقابل تیم ملی لهستان برای سومین بار در طول این پیکارها مصاف خواهد داد.

تیم ملی والیبال ایران در 2 بازی هفته ششم رقابتهای لیگ جهانی والیبال مقابل تیم لهستان در تهران موفق به کسب 2 برد و در مجموع شش امتیاز شد که با به دست آوردن این نتایج قابل قبول صعودش به مرحله نهایی لیگ جهانی را قطعی کرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.