سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضاي تفاهم نامه همكاري سازمان انتقال خون و آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت

تفاهم نامه همکاری میان سازمان انتقال خون ایران و آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دو مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت امروز چهارشنبه یازدهم تیر ماه 1393 منعقد شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، سازمان انتقال خون ایران به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در زمینه پژوهش و آموزش سلامت خون و  آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در زمینه کنترل کیفی و شیمی بالینی تفاهم نامه منعقد کردند.

این تفاهم نامه به منظور تقويت، تسهيل و گسترش فرصت‌ها براي همكاري‌هاي منطقه ای ميان طرفين در زمينه‌هاي مرتبط با فعالیتهای مصوب دو مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت تنظیم شده است.

طرفین متعهد می شوند در اجرای فعالیتهای مصوب مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در منطقه با یکدیگر همکاری داشته باشند و با تبادل استاد و مدرس در کارگاهها موجب ارتقای علمی دوره های آموزشی شوند و با طراحی و اجرای پروژه های پژوهشی مشترک همکاری کنند.

همچنین مقرر شد که طرفین تفاهم نامه در تهیه نمونه های ارزیابی معرف ها نیز همکاری کنند و در صورت تمایل دو طرف به ادامه همکاری اين تفاهم نامه پس از گذشت چهار سال قابل تمديد است.

این همکاری در پی سیاست همکاریهای چند جانبه بین مراکز همکار و سازمان جهانی بهداشت انجام گرفت. دو مرکز از گذشته با یکدیگر همکاریهای نزدیکی داشتند که از این پس گسترش خواهد یافت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.