سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت تورهای گردشگری تابستان اعلام شد/آغاز بر نامه های گردشگری رمضان از ساعت 15 هر روز

قائم مقام سازمان رفاه خدمات ومشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از اعلام قیمت تورهای گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حمید رضا بتو قائم مقام سازمان رفاه خدمات ومشار کتهای اجتماعی شهرداری تهران در تشریح برنامه های گردشگری تابستان با بیان تقارن ماه مبارک رمضان با بخشی از ایام تابستان اجرای بر نامه های گردشگری در این ماه را در دو بخش پیش و پس از افطار عنوان کرد واظهار داشت: در بر نامه های گر دشگری پیش از افطار 5 مسیر ویژه تعریف شده که از این تعداد 4 مسیر منتهی به برج میلاد است.

وی آغاز به کار برنامه های پیش از افطار را از ساعت 15هر روز عنوان کرد وافزود: باتوجه به بر گزاری هر ساله جشنواره های فر هنگی –تفریحی برج میلاد افراد می توانند پس از باز دید اماکن تفر یحی وتاریخی تعریف شده مستقر در مسیر های گردشگری از ساعت 18 الی2 بامداد در این جشنواره ها شر کت نمایند.

 قائم مقام سازمان رفاه خدمات ومشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران یکی دیگر از برنامه های گردشگری پیش از افطار را با محوریت زیارت حرم مطهر حضرت عبد العظیم حسنی دانست و افزود: پایان بخش این بر نامه نیز پذیرایی افطار از شهر وندان خواهد بود.

بتو در ادامه به طراحی چهار مسیرویژه ی بر نامه های از افطار تا سحر اشاره نمود و تصریح کرد: از این چهار مسیر یک مسیر مختص زیارت اماکن متبرکه قم و جمکران بوده و سه مسیر دیگر نیز جهت بازدید اماکن گردشگری شهر تهران تعریف شده است.

وی با یادآوری تقارن ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت تابستان شهروندان رویکرد غالب اتخاذ شده در طراحی مقاصد گردشگری را با محوریت بقاع متبرکه و امامزاده و مساجد تاریخی شهر عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی این برنامه ها از طریق هماهنگی های صورت پذیر فته با آژانس های مسافرتی صورت خواهد پذیرفت.

قائم مقام ساز مان رفاه خدمات ومشار کتهای اجتماعی شهرداری تهران با عنوان اینکه شهروندان از طریق تماس با ساماته 137ونیز مراجعه حضوری به سرای محلات از تمامی طر حها ومقاصد گر دشگری مطلع خوا هندشدبه بیان قیمت های ارائه شده در خصوص تورها اشاره نمود وافزود: نرخ این تورهاباتوجه به خدمات ارائه شده از18تا25هزارتومان متغیر است اما انچه جهت بر پایی تورهای مهدویت(قم-جمکران)درنظرگرفته شده است 30 هزارتومان است.

بتو در پایان باعنوان اینکه شهروندان پس از تماس با سامانه 137 به نزدیکرین آژانس گردشگری معرفی می شوند خاطر نشان کرد: درصورت افزایش میزان تقاضا اعزام ها به صورت محله ای وازهرسرای محله خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت ، تور ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.