سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرشقاقی: هدفمان برگزاری اردوی تدارکاتی در تایلند است

سرمربی تیم فوتبال دختران گفت: به منظور آمادگی و حضور در مسابقات آسیایی به دنبال برگزاری اردوهای تدارکاتی در تایلند هستیم.

مهناز امیرشقاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: برای کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات آسیایی که 14 آبان است دیروز عصر دومین اردو خودمان را شروع کردیم اما متاسفانه فقط به مدت چهار روز می‌توانیم در آنجا به تمرین بپردازیم و ما درخواست یک هفته تمرین را به فدراسیون داده بودیم.
 
وی در خصوص بازی‌های آسیایی افزود: با تیم‌های فلسطین و سریلانکا هم گروه هستیم که تیم سریلانکا به دلیل تجربه بالا، تیم قوی به شمار می‌رود و فلسطین نیز برای نخستین بار به این مسابقات بازیکن اعزام می‌کند و هیچ شناختی روی این تیم نداریم.
 
امیرشقاقی اظهار داشت: درگروه‌های دیگر نیز تیم‌های تایلند، ویتنام، ازبکستان و اردن از تیم‌های خوب و قوی هستند که فکرمی‌کنم شانس برنده شدن دارند.
 
مهناز در مورد بازی‌های تدارکاتی تیمش گفت: در حال پیگیری هستیم که در نیمه دوم تیر تا آخرشهریور درتایلند اردو برگزار کنیم تا بچه‌ها بتوانند آمادگیشان را بالا ببرند و در حال حاضر منتظر جواب از تایلند هستیم تا موافقت خود را اعلام کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.