سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افزايش همکاري هاي علمي و دانشگاهي بين جامعه المصطفي و دانشگاه بايرو نيجريه

در دیدار امروز مسئولان جامعه المصطفی(ص) و طلاب آفریقا با استادان دانشگاه بایرو کشور نیجریه در مشهد، راهکارهای افزایش همکاری های علمی و دانشگاهی بین جامعه المصطفی و دانشگاه بایرو کشور نیجریه بررسی شد.

موسی الرضا انصاری مهر مدیر ارتباطات بین الملل جامعه المصطفی(ص) امروز به خبرنگار با شگاه خبرنگاران مشهد،گفت: این دیدار با هدف های زمینه سازی برای تعامل سازنده بین المصطفی و نهادهای علمی و دانشگاهی نیجریه، معرفی عمیق تر فرقه ضالّه و تکفیری "بوکو حرام” و تحلیل زمینه های رشد و راه های مقابله با آن در مجتمع آموزش عالی مشهد برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عصارزاده معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد با برشمردن دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از جمله اتحاد و خودباوری مسلمانان سراسر جهان به عنوان میراث امام راحل (ره) گفت: هدف گروه های تکفیری وارونه سازی ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است که توسط انقلاب احیا شدند.
سرپرست گروه اساتید دانشگاه بایرو نیجریه نیز در این دیدار، برای همکاری دانشگاه بایرو و مراکز علمی فرهنگی نیجریه با جامعه المصطفی(ص) و سایر مراکز علمی و دانشگاهی ایران ابراز تمایل و اعلام آمادگی کرد.
زهیر یحیی با تجزیه و تحلیل خاستگاه و اهداف شکل گیری گروه های تکفیری بویژه فرقه تکفیری «بوکوحرام»، هوشیاری، وحدت و بازگشت مسلمانان به آموزه ها و سنت پیامبر اکرم (ص) و آرمان های انقلاب اسلامی ایران را یگانه راه خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام خواند/س

 

برچسب ها: علمی ، دانشگاهی ، داشگاه ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.