سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حمایت از صادرات مهم‌ترین سرفصل اقتصاد است

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: حمایت از اقتصاد یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های اقتصاد هر کشور است.

اسلام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه  اظهار داشت: تقویت تولید و حمایت از صادرات یکی از مهم‌ترین وظایف هر دولت قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش میزان واردات و تلاش برای توسعه صادرات، اشتغالزایی برای جوانان را به دنبال دارد، افزود: رفع مشکلات واحدهای صنعتی و ایجاد مشوق‌های مالیاتی و مواردی از این نوع موجب ترغیب تولیدکننده‌ها برای فعالیت بیشتر می‌شود.

این فعال جامعه کارگری با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات حقوقی، بیمه‌ای، آموزشی و ... به افراد زیرمجموعه تلاش می‌شود، گفت: صدور کارت عضویت الکترونیکی خدمت دیگری از این مجموعه به افراد زیرپوشش است.

صادقی به انعقاد قرارداد بین خانه کارگر و بانک ملی برای صدور کارت هوشمند، اشاره کرد و بیان داشت: اعضای خانه کارگر در صورت تمایل برای دریافت کارت عضویت الکترونیکی، جهت تکمیل مدارک به کارشناسان این مجموعه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کارت شناسایی خانه کارگر یک کارت بانکی و متصل به شبکه شتاب محسوب می‌شود، گفت: متقاضیان بعد از تکمیل فرم عضویت و تحویل مدارک مورد نیاز، در زمان معینی کارت عضویت جدید را از کارشناسان این مجموعه دریافت می‌کنند.

صادقی تکمیل فرم عضویت، تکمیل فرم افتتاح حساب بانکی، دو قطعه عکس سه در چهار، کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی دفترچه بیمه شخص متقاضی و گواهی اشتغال به کار را از جمله مدارک موردنیاز برای دریافت کارت عضویت برشمرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» زینت‌بخش امسال است، اظهار داشت: امسال برای شکوفایی هماهنگ مولفه‌های فرهنگی و اقتصادی باید تلاش شود/ش/ن.

برچسب ها: صادارت ، خانه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.