سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: با خرد جمعی اسکیت تهران را احیا خواهیم کرد

رییس جدید هیات اسکیت استان تهران گفت: هدف اول و گام نخست ما در هیات اسکیت این است که با خرد جمعی این رشته را در تهران احیا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیدسبحان حسینی لحظاتی پس از پایان مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان تهران که با معرفی وی به عنوان رییس جدید این هیات خاتمه یافت، گفت: بهره گیری از دانش پیشکسوتان، مربیان و دلسوزان ورزش اسکیت از جمله فعالیت های پیش روی ما خواهد بود و اولین هدف ما این است که اسکیت را در پایتخت دوباره احیا کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور قصد داریم با جمع آوری داشته ها، آمار دقیق و بانک اطلاعاتی مناسبی را در اختیار بگیریم تا بر اساس آنچه موجود است برنامه کاری خود را ترسیم کنیم.

حسینی در خصوص برنامه ریزی خود در هیات اسکیت استان تهران یادآور شد: هدف ما این است که هرسال برنامه ای مشخص و مدون را داشته باشیم اما از هم اکنون نیز برنامه ای 4 ساله را ترسیم خواهیم کرد تا از هر لحظه به خوبی استفاده کنیم و اجازه ندهیم زمان و فرصت ها از دست برود.

وی تاکید کرد: آموزش، توسعه فضاهای اسکیت در پایتخت، تربیت نیروهای علمی و به روز، کشف استعدادها و فعالیت در ورزش قهرمانی از جمله برنامه های کاری دیگر ما خواهد بود و با توجه به پتانسیل های بالایی که در اسکیت تهران وجود دارد تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا اسکیت پایتخت به آن جایگاهی که شایسته است دست یابد.

رییس جدید هیات اسکیت استان تهران در پایان یادآور شد: هدف ما خدمت است و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد جامعه اسکیت تهران به آنچه حقشان است دست یابند.
انتهای پیام/
برچسب ها: اسکیت ، حسینی ، تهران ، رئیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.