سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوتین:

روسیه اجازه ورود نیروهای ناتو به کریمه را نخواهد داد/رولبط مسکو و واشنگتن قطع نخواهد شد

ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه در جمع سفرای روسيه در خارج سخنرانی کرد و بار دیگر بر عدم اجازه به نیروهای ناتو برای ورود به شبه جزیره کریمه تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روسیاالیوم: "ولادیمیر پوتین" در آغاز سخنان خود تاکید کرد: مسکو با تمامی توان خود از اقلیت‌های روس که در خارج از کشور زندگی‌ می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه که از دخالت خارجی در اوکراین شاهد هستیم شبیه همان چیزی است که در عراق، سوریه و لیبی رخ داد.

رییس جمهوری روسیه تصریح کرد: مسکو اجازه ورود نیروهای ناتو به شبه جزیره کریمه را نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه روسیه از طرح‌های صلح در شرق اوکراین حمایت می‌کند، اظهار داشت: اما با این وجود رییس جمهوری اوکراین تصمیم به از سر گیری عملیات نظامی گرفته است.

"پوتین" افزود: در توان روسیه نیست که ساکنان کریمه و سواستوپول را از این مناطق با هدف جلوگیری از حمله افراطی‌های اوکراینی خارج کند.

وی با بیان اینکه باید از پیاده سازی سناریوی عراق و لیبی برای اوکراین جلوگیری کرد، تصریح کرد: دوستی میان روسیه و چین بر ضد هیچ طرفی نیست و مسکو روابط خود را با واشنگتن قطع نخواهد کرد.

"پوتین" بحران اوکراین را برای منطقه تهدید کننده خواند و افزود: روسیه از فشار آمریکا بر فرانسه برای ممانعت از فروش جنگنده‌های میسترال به مسکو اطلاع دارد.

وی اضافه کرد: ناتو بدون در نظر گرفتن منافع روسیه در حال گسترش نفوذ خود در مرزهای ماست.


انتهای پیام/
برچسب ها: سخنرانی ، پوتین ، سفرا ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.