سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بهزیستی میهمان شبکه نسیم شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور دیشب میهمان برنامه ی طنز خندوانه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر همایون هاشم رئیس سازمان بهزیستی کشور دیشب میهمان برنامه طنز خندوانه به کارگردانی و مجری گری رامبد  جوان در شبکه نسیم بود.

هاشمی در این برنامه با اشاره به اینکه روزانه  20 دقیقه می خندد به رامبد جوان گفت: سازمان بهزیستی سعی دارد برای گروه های خاص خود مخصوصاً برای افرادی که در معرض آسیب هستند( معلولین ،‌ زنان سرپرست خانوار و ... ) خنده را به ارمغان بیاورد.

وی افزود: سالیانه 2 بار به تمام پرسنل خود یک شاخه گل هدیه میکنم که این اقدام برای شخص بنده ارزش افزوده داشته و موجب شده در بدنه سازمان تأثیر مثبتی داشته باشد، همچنین توسط مسئولین ارشد نظام نیز مورد استقبال قرار گیرد.

هاشمی ضمن دعوت از دست اندرکاران برنامه ی خندوانه به یکی از شیرخوارگاه های بهزیستی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: بهزیستی متعلق به مردم بوده و درهای آن به روی همه باز است و مردم می بایست به هم شادی پاس دهند.

لازم به ذکر است، در این برنامه ضمن اهداء لوح خندوانه توسط رامبد  جوان به رئیس سازمان بهزیستی کشور مصاحبه ای از همسر و فرزندان 3 قلوی هاشمی به نامهای ( امیر حسین، امیر محمد و درسا) پخش شد که در آن از دستپخت، لطیفه گویی‌ها و اخلاق او در خانواده تعریف و تمجید کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، دعوت ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.