سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مقام نخست شهرستان میانه در تولید گوشت ،گندم و برنج در آذربایجان شرقی

مدیرجهادکشاورزی شهرستان میانه گفت: این شهرستان در حال حاضر رتبه نخست استان آذربایجان‌شرقی در بخش تولیدات گندم ، برنج و گوشت را داراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ایرانی‌پور در همایش فصلی اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی در شهرستان میانه با اشاره به توان تولید این شهرستان در تمام حوزه‌های کشاورزی، اقتصاد میانه را وابسته به کشاورزی عنوان کرد و اظهار کرد: توان و ظرفیت نیروهای کارآمد و متخصص در حوزه کشاورزی و عضویت 600 نفر کارشناس کشاورزی در نظام مهندسی شهرستان میانه باعث شده تا در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و سرلوحه قراردادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری باعث شده تا موفقیت‌های چشمگیری در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در سطح شهرستان میانه شاهد باشیم.

وی با بیان این موضوع که ارتقای سطح علمی کشاورزان در اولویت‌های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میانه است، خاطرنشان کرد: شهرستان میانه در حال حاضر رتبه نخست استان در بخش تولیدات گندم و برنج ورتبه دوم در تولید گوشت را داراست که امیدواریم با ارتقای بهره‌وری و حمایت از سرمایه‌گذاران همچنان درخط مقدم و اول اجرای سیاست‌های مقاومتی در استان آذربایجان‌شرقی قرار گیریم.

ایرانی‌پور به خشکسالی‌های اخیر در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میانه با تلاش‌های شبانه روزی سعی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از آب در میان کشاورزان داشته است و مطمئناً نقش بسیج در پیشبرد اهداف آموزشی و برگزاری کلاس‌های توجیهی برای کشاورزان بسیار موثر بوده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه از فعال کردن و آغاز به‌کار کارگروه‌های آموزش و ترویج بسیج در جهاد کشاورزی شهرستان میانه خبر داد واظهار کرد: با برپایی و آغاز بکار تخصصی این کارگروه‌ها و کمیته‌ها شاهد افزایش تولیدات گیاهی و دامی و توسعه و پیشرفت در بحث صنایع تبدیلی و ارائه تسهیلات به کشاورزان در سطح شهرستان میانه خواهیم بود.

گفتنی است :در انتهای این همایش آقایی از سوی سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه به عنوان مدیر دفتر بسیج مهندسی جهادکشاورزی شهرستان میانه منصوب شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، گوشت ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.