سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد

دكتر رضا فرجي دانا؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر شایان شامحمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

طی حکمی از سوی دكتر رضا فرجي دانا؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر شایان شامحمدی؛ عضو هیأت علمی دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه شهرکرد، به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

در حکم انتصاب دکتر شامحمدی؛ سرپرست دانشگاه شهرکرد آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شهرکرد را بر پایه‌ قوانین، سیاست‌ها وبرنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری، و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین در نامه ای از خدمات دکتر اسماعیل اسدی؛ رئیس سابق دانشگاه شهرکرد در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.