سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای؛

يونيسف کشته شدن سه نوجوان صهیونیست را به شدت محکوم کرد

صندوق کودکان ملل متحد ربوده و کشته شدن سه نوجوان صهیونیست را به شدت محکوم کرد و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، صندوق کودکان ملل متحد، یونیسف، روز دوشنبه ربوده و کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی را به شدت محکوم کرد و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شد.

یونیسف در بیانیه ای ربوده و کشته شدن این سه نوجوان اسرائیلی را در کرانه باختری رود اردن به شدت محکوم و اعلام کرد این صندوق نیز به همراه بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با خانواده های این سه نوجوان عمیقا ابراز همدردی می کند.

در بیانیه یونیسف آمده است: " این اقدام خشونت آمیز یادآور اقدامات فجیع و هولناکی است که کودکان اسرائیلی و فلسطینی قربانی آن شده اند. "

یونیسف با ابراز امیدواری درباره اینکه چنین وقایعی موجب تشدید هرچه بیشتر خشونت ها نشود از همه طرف ها خواست تا ضمن حفظ خویشتنداری همه توان خود را برای محافظت از کودکان اسرائیلی و فلسطینی در برابر آسیب ها بکار گیرند.

دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه کشته شدن این سه نوجوان اسرائیلی را که در کرانه باختری ناپدید شده بودند به شدت محکوم کرد و آن را " اقدامی فجیع " خواند.

بان کی مون در بیانیه ای که توسط سخنگوی وی منتشر شد اعلام کرد هیچ توجیهی برای کشتن تعمدی غیرنظامیان وجود ندارد. 

در این بیانیه آمده است، بان کی مون معتقد است دشمنان صلح با هدف دامن زدن به اختلافات و افزایش بی اعتمادی مرتکب چنین اقدامی فجیعی شده اند که باید با آن مقابله شود. 

نیروهای امنیتی اسرائیل روز دوشنبه اجساد این سه نوجوان را که 12 ژوئن ناپدید شده بودند نزدیک الخلیل در کرانه باختری رود اردن پیدا کردند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.