سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی باید منبع اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد

تهیه کننده تلویزیون کشورمان گفت : رسانه ملی باید منبع اشاعه فرهنگ ایانی و اسلامی باشد و تولیدات تلویزیون باید بر مدار مقابله با تهاجم فرهنگی قرار بگیرد.

سیرنگ پور رحیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش رسانه ملی در خنثی سازی هجمه فرهنگی دشمن علیه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی کشورمان ،گفت : شبکه های سراسری و بومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاعه فرهنگ بومی و سنتی جامعه باید ارتباط مستقیم و تنگا تنگی با مخاطب خود داشته باشند .

تهیه کننده تلویزیون کشورمان مردم را مخاطبانی آگاه از لوزم تولید اثاری دررسانه ملی جهت برخورد با هجمه فرهنگی دشمن شکل گرفته از تفکر اساتید و اهلی فن و اتاق های فکر طولانی در راستای تخریب فرهنگ جامعه ایرانی معرفی کرد وافزود : مقابله بااین اقدام مخرب دشمن با گرایش به سمت ملت و ارزش های نهفته در بطن جامعه امکان پذیر است .

پور رحیمی با اشاره به اثرات مثبت فرهنگ سازی بر روی جامعه از فیلتر برنامه های رادیویی و تلویزیونی با استناد بر فرموده تاریخی امام خمینی (ره):"صدا و سیمای یک دانشگاه است "می تواند خیلی از مسائل را در قالب اموزه با بهرمند ی از تفکر و هدف مشخص به جامعه منعکس کند ،تصریح کرد :حرکت خلاف این جهت به تولید آثاری منجر می شودکه بر جامعه تاثیرات عکس خواهد داشت .

تهیه کنند ه کشورمان با تاکیدبر زحمات زیاد فیلمسازان جهت خلق ایده و فکر و پیش تولید و تاثیر گذاری اثر خلق شده بر جامعه با هدف مبارزه در جبهه حجمه فرهنگی دشمن اظهار داشت :شبکه های ماهواره ای با صرفه هزینه های زیاد اقداماتی را علیه فرهنگ ایران اسلامی در طول تاریخ انجام داده اند و باید به منظور برخورد با این پدیده شوم از ابزار بیان داستان های سنتی و ملی از درون جامعه با اثر بخشی بیشتر استفاده کرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.