سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/در قالب طرح مفتاح الجنه:

روزانه از 200خانوار مددجوی کرمانی بازديد می شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به بازدید از 200 خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تا پایان این ماه مبارک ، در قالب طرح مفتاح الجنه در مجموع از 6 هزار خانواده نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان بازدید می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، وحید میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: پارسال از 6 هزار خانواده زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید شد که خيران و نيکوکاران در اين طرح بالغ ير يک ميليارد تومان به اين خانواده ها کمک کردند.

وی از اجرای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان خبرداد و خاطرنشان کرد: 15 هزار یتیم زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند که توسط 26 هزار حامی حمایت می شوند.

میرزایی میانگین دریافتی هر یتیم در استان را در طول ماه 70 هزار تومان عنوان و تصریح کرد: این در حالیست که میانگین دریافتی هر یتیم زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استانهای دیگر 200 هزار تومان است.

وی یادآور شد: به دنبال این هستیم با مشارکت خیران ، نیکوکاران و حامیان طرح اکرام ایتام این میانگین دریافتی را به سطح کشوری برسانیم.

میرزایی با اشاره به تأکید دین مبین اسلام بر اطعام نیازمندان گفت: پارسال در ماه مبارک رمضان 170 هزار نفر در سراسر استان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اطعام شدند.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان امسال ، این کار خیرخواهانه با مشارکت مردم ، خیران و نیکوکاران انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از اجرای طرح شفا(حامی یابی برای بیماران صعب العلاج) در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان کرمان خبرداد و خاطرنشان کرد: خیران می توانند با پرداخت ماهانه حداقل 50 هزار تومان حامی یک بیمار صعب العلاج باشند.

میرزایی با اشاره به اینکه هزینه درمانی این بیماران صعب العلاج بسیار بالاست ، خاطرنشان کرد: علاوه بر فقر مالی ، سوء تغذیه نیز یکی دیگر از مشکلات این خانواده هاست.

وی تعداد بیماران صعب العلاج زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان را 3 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: 2 هزار و 700 نفر از این افراد بدون حامی هستند که جذب حامی در ماه مبارک رمضان برای این افراد ضرورت پیدا می کند.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در حال حاضر 3 هزار زوج زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به دلیل نداشتن جهیزیه نتوانسته اند راهی خانه بخت شوند.

وی افزود: در حال حاضر 7 هزار خانواده نیازمند زیر حمایت این اداره کل ، در سطح استان فاقد مسکن هستند.



برچسب ها: بازدید ، مددجو ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.