سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تستهای منفی اعلام شده مهر تائیدی بر پاک بودن فوتبال کشور از نظر دوپینگ است؛

هاشمیان: بازیکنان را مرتبا زیر نظر داریم

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص 38 نمونه تست کنترل دوپینگ از بازیکنان فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران.؛  احمد هاشمیان گفت: 38 نمونه تست کنترل دوپینگ از ابتدای تشکیل اردوهای تیم ملی فوتبال تا آخرین مسابقه مقابل بوسنی که شامل نمونه های خون و ادرار بود از بازیکنان گرفته شده که طبق اعلام آزمایشگاه، تمامی تست ها منفی است و این امر مهر تائیدی بر پاک بودن فوتبال کشور از نظر دوپینگ است.
 
وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان کشور در رقابتهای داخلی به شدت تحت مراقبت بوده و با کوچکترین موارد تخلف، برخورد قانونی صورت می گرفت و با توجه به حجم نمونه گیری های انجام شده در سطح لیگ برتر فوتبال کشور و از همه مهمتر فرهنگ سازی و آموزش موثری که به تک تک بازیکنان حاضر در لیگهای رده سنی فوتبال کشور ارائه شد.

 شکر خدا شاهد حضوری پاک از نظر دوپینگ در کلیه رقابتهای قاره ای و جهانی در رشته های فوتسال، فوتبال ساحلی،فوتبال هستیم. درکنار افتخارات بزرگی که تیم های کشورمان در رقابتهای بین المللی کسب کرده اند و از جمله بازیهای شایسته ای که بازیکنان در جام جهانی داشتند که موجبات غرور و افتخار مردم کشور را فراهم کرد.

 همچنین  رعایت اصول رفتار ورزشی و جوانمردانه که از جمله آنها عدم استفاده از موارد نیروزا است نیز به کارنامه افتخار آمیز فوتبال کشور، می توان اضافه کرد.
 
رئیس کمیته پزشکی در پایان گفت: امیدوارم باتوجه به تلاشهای شبانه روزی که در جهت پاک نگه داشتن محیط فوتبال از پدیده شوم دوپینگ صورت می گیرد از این حیث همواره چه در سطوح داخلی و چه قاره ای و جهانی سربلند باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: منفی ، دوپینگ ، هاشمیان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.