سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

تولید سالانه 20 هزار تن لوله مورد نیاز کشور در رفسنجان

مدیر عامل شرکت لوله پلی اتیلن آبرسانان کرمان با اشاره به تولید سالانه 20 هزار تن لوله مورد نیاز کشور در رفسنجان گفت: 95 درصد انواع لوله کشور در رفسنجان تولید می شود.

غلامحسین ابراهیمی درحاشیه ی بازدید مسئولان شهرستان رفسنجان از این شرکت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود: در حال حاضر با دارا بودن ۸ خط تولید ، توانایی تولید سالانه بیش از 20 هزار تن لوله های گاز و آب از سایز ۱۲ میلی متر تا ۴۰۰ میلی متر را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد تولیدات لوله کشور به مصرف داخلی می رسد که برای استفاده در شرکت های گاز ایران ، آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی ، وزارت نیرو و دیگر جاها مورد استفاده قرار می گیرد.

ابراهیمی ، مساحت این کارخانه را ۴۵ هزار متر مربع عنوان و تصریح کرد: هم اکنون با توجه به رعایت کیفیت محصولات ، توانسته ایم مصرف لوله داخلی را تأمین می کنیم و همه ی رقبای خود در کشور را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه توجه به استانداردهای آزمایشگاهی ، از الزامی ترین بخش تولید است ، یادآور شد: به همین منظور همه آزمایشهای مختلف علاوه بر مواد اولیه ، بر روی مواد تولیدی لوله هم انجام می شود.

ابراهیمی ، با اعلام اینکه شرکت تولیدی لوله پلی اتیلن دارای مجوز آزمایشگاه اکرودیته از سازمان ملی استاندارد ایران است ، افزود: این شرکت در شهريور سال 87 موفق به اخذ پروانه بهره برداری استاندارد ملی ايران و گواهينامه iso-9001-2000 از شركت توف نورد آلمان شد.

اضافه می شود: این شرکت تولیدی برای بیش از 140 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.


برچسب ها: تولید ، لوله ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.