سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ورود سامانه بارشی به زنجان از روز چهارشنبه

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه جوی از روز چهارشنبه به استان خبر داد و گفت:‌ این سامانه طی روزهای آخر هفته بارش‌هایی را موجب می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،سونا صرفی وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: این وضعیت به هنگام بعد از ظهر با افزایش ابر، رعد و برق و رگبار باران خواهد بود.

وی از ورود سامانه جوی از روز چهارشنبه به استان زنجان خبر داد و اضافه کرد:‌ این سامانه طی روزهای آخر هفته بارش‌هایی را موجب می‌شود.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به بارش‌های روز گذشته در سطح استان اشاره و تصریح کرد: مرکز استان با 3.4 میلی‌متر بیشترین بارندگی را در روز گذشته داشته است.

این مسئول ادامه داد: اغلب مناطق استان زنجان طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش باران بوده‌اند.

صرفی حداکثر و حداقل دمایی استان زنجان را طی روز گذشته بین 14 و 36 درجه در نوسان اعلام کرد و گفت: طی این مدت سلطانیه با 14 درجه بالای صفر خنک‌ترین دما و ماهنشان با 36 درجه بالای صفر بالاترین دما را داشته‌اند.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را 14 درجه عنوان کرد و متذکر شد: طی 24 ساعت گذشته زنجان دمای بین 19 و 33 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان روند دمایی استان را طی چند روز آینده ثابت پیش‌بینی کرد و اذعانت داشت: دمای استان تا پایان هفته تغییرات قابل توجهی را نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بارش ، زنجان ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.