سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

ایجاد ارتباط ميان صاحبان ايده و سرمايه گذاران در منطقه آزاد انزلی

مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست با جمعی از مخترعين ، نخبگان و كارآفرينان جوان استان خواستار ایجاد ارتباط مناسب تر میان صاحبان ایده و اندیشه و سرمایه گذاران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ،  رضا مسرور در این نشست گفت: تجاری سازی اختراعات مهمترين نقطه قوت است که باید در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه مورد توجه قرار گیرد .

وی آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی ، برای شناسايی و ايجاد ارتباط ميان سرمايه گذاران و نخبگان استان را اعلام کرد و اظهار داشت : درآمدزايی ، قابليت اجرايی و تجاری بودن مهمترين پيش نيازهای جذب سرمايه گذار برای هر طرح پژوهشی است كه بايد از سوی ايده پردازان مورد توجه قرار گيرد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه زيرساخت ها ، گردشگری دريايی ، توريسم سلامت و گردشگری حلال را از اولويت های این سازمان اعلام كرد و افزود: تا سال آينده طرح ساحلی جديد با امكاناتی در شأن مردم استان و گردشگران در اين منطقه ايجاد می شود و از ايده های نوين در خصوص فرهنگ سازی اين مهم استقبال توسط نخبگان و کارآفرینان استفاده خواهد شد.

بهره گيری از سيستم خانه هوشمند، انرژی های نوين، استفاده از توليدات صنعت هوا- فضا در ، گسترش توريسم پزشكی و ورزشی ، ایجاد فضای اينترنتی برای تبليغات گسترده جهانی ، توجه به تحقيقات زيست محيطی و ارتباط آن با توسعه صنعتی و درنهايت حمايت از سرمايه گذاری در كالاها و محصولات پزشكی و پيراپزشكی در منطقه آزاد انزلی از مهمترين پیشنهادهایی مطرح شده توسط نخبگان و کارآفرنان جوان در این نشست بود
./س



 


برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.