سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انیمیشن "روباه و خروس" در انتظار پخش

انیمیشن فانتزی "روباه و خروس" پس از طی مراحل مختلف تولید، آماده پخش شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صبا ؛ ارد پيكان فر كارگردان مجموعه «روباه و خروس»  افزود: انيميشن روباه و خروس در قالب یک سريال 52 قسمتی براي مخاطبان كودك و نوجوان ساخته شده است.

وی در ادامه با تقدیر از نقش مرکز پویانمایی صبا در تهیه و آماده سازی مجموعه «روباه و خروس» گفت: تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را مرکز پویانمایی صبا برعهده دارد.

انيميشن «روباه و خروس» بازگو کننده داستان هاي فانتزي حيوانات مزرعه ای است که در كنار یکدیگر زندگي کرده و در جریان این زندگی مشترک، حوادث مختلفی را تجربه می کنند.

كارگردان انیمیشن«روباه و خروس» با اشاره به کیفیت مطلوب اثر تولیدی، ابراز امیداوری کرد نظر مخاطبان شبکه پویا از مشاهده این مجموعه تلویزیونی تامین شود.

گفتني است: موسسه حور به عنوان مجری طرح و رضا تقدسی ،ارد پیکانفر ، فرخ یکدانه و شهرام حیدریان به عنوان فیلم نامه نویس در خلق این انیمیشن تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

بر اساس اعلام دست اندرکاران تولید مجموعه «روباه و خروس»، تولید سری جدید این انیمیشن که در حال حاضر مراحل پایانی نگارش فیلمنامه را طی می کند، به کارگردانی ارد پیکان فر آغاز می شود.


انتهای پیام

برچسب ها: انیمیشن ، روباه ، خروس ، فانتزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.