سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وینسته کمپانی برای رویارویی با تیم ملی آمریکا با زمان رقابت می‌کند

کاپیتان تیم ملی بلژیک وینسته کمپانی که بر اثر مصدومیت قادر به بازی در جام جهانی 2014 نمی‌باشد برای بهبودی و حضور در مقابل آمریکا با زمان رقابت می‌کند.

 
به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت وکاله الابناء عمان همچنان شک و تردیدها در مورد حضور کاپیتان تیم ملی بلژیک وینسته کمپانی در مسابقه با آمریکا ادامه داد.
این دیدار که در روز سه‌شنبه آینده در دور دوم بازی‌های جام جهانی 2014 برگزار خواهد شد، همچنان نگرانی مسئولان را به همراه دارد.
در آخرین دیدار مرحله گروهی که بلژیک مقابل کره جنوبی قرار گرفت و با حذف کره جنوبی توسط گل ژان ورتونخن به پایان رسید، کاپیتان این تیم که از ناحیه کشاله ران مصدوم شد دیگر قادر به ادامه بازی‌ها نبود.
سرمربی تبم ملی بلژیک مارک ویل موتس در جواب اینکه آیا فرزندان عموسام برنده خواهند شد یا تیم منچسترسیتی گفت: من مطمئنم این پیروزی غیرممکن نیست، اگر وینسته کمپانی در لحظات باقیمانده بتواند به بازی برگردد همه چیز تغییر خواهد کرد؛ در حال حاضر فقط صبر می‌کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
و در مورد استیون دفور بازیکن تیم پورتو و تیم ملی بلژیک که در بازی با کره جنوبی با گرفتن کارت قرمز قبل از پایان نیمه اول از زمین خارج شده بود، گفت: ما با وجود نه بازیکن توانستیم خوب موقعیتمان راحفظ کنیم و همان طور که دیدیم ادین هازارد موقعیت گل مناسبی را برای ورتونخن بوجود آورد و ما توانستیم سه پیروزی پیاپی در مقابل الجزایر و روسیه و کره جنوبی بدست آوریم و پیروزی در مقابل آمریکا برایمان غیرممکن نمی‌باشد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.