سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداران در مسیر پزشکان برای اعزام به حج و عتبات

طی چند سال گذشته ، آغاز فرآیند انتخاب پزشکان حج کلاهبرداران از اشتیاق این قشر زحمتکش جامعه برای انجام مناسک حج سوء استفاده کرده و گاهی کلاهبرداریهایی نیز صورت می گیرد .

سید علی مرعشی رییس مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هموراه عده ای به قصد سودجویی در مسیر پزشکان به منظور اعزام به عتبات عالیات و حج قرار گرفتند  بیان داشت  : کلیه اعزامهای کادر درماني حج و عتبات عاليات، تنها از طريق اين مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام مي‌شود.

وی در ادامه افزود : روز گذشته ، تعدادی از پزشکان با دفتر این مرکز تماس گرفته و اعلام کردند گروهی که خود را پرسنل این مرکز معرفی کرده ، با بیان اینکه شما برای اعزام به حج انتخاب شده اید ، درخواست واریز وجه به حسابی را خواستار شده اند.

مرعشی افزود :موضوع را از طریق حراست جمعیت هلال احمر ، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری نیز دنبال می کنیم ولی شايسته است جامعه پزشکی نيز همکاري لازم را با ما داشته و در صورت تماسهای این چنینی علاوه بر اين که شماره پيامک یا تلفنی که با آن تماس گرفته اند را در اختيار ما قرار دهند، با مراجعه به سايت مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال احمر و يا تماس با اين مرکز از روند اعزام ها نیز کسب اطلاع نمايند.

رییس مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر در پایان تاکید کرد : تنها مسير رسمي و قانوني اين مهم از طريق مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال احمر است و خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حج کاملا داوطلبانه بوده و هیچگونه وجهی بابت اعزام و یا خدمات آنها در حج دریافت نمی شود.
برچسب ها: پزشکان ، حج ، عتبات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.