سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مسکن مهر آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مسکن مهر آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی 80 درصد برخوردار است.

خلیل محبت‌خواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: 24 هزار و 84 واحد مسکن مهر در قالب 247 پروژه تعاونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت وجود دارد که از پیشرفت فیزیکی 80 درصد برخوردار است.

وی افزود: در این راستا شهرستان‌های بوکان، اشنویه، پیرانشهر به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را داشته و رتبه‌های آخر مربوط به شهرستان‌های سردشت، مهاباد و سلماس است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 10 هزار و 829 قرارداد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت انعقاد شده که در آن یک هزار و 480 پروژه در حال اجرا بوده که در حال حاضر 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 9 هزار و 322 مورد دفترچه به فروش اقساطی رسیده است.

وی با بیان اینکه سایت گلمان ارومیه به شهرداری ارومیه تحویل و بخشی از یارانه به شهرداری پرداخت شده، ادامه داد: توافقات در راستای صدور پایان‌کار به تعاونی‌های دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده تا تعاونی‌ها بتوانند برای صدور اقساط دفترچه‌ها به بانک مراجعه کنند.

محبت‌خواه گفت: مسکن مهر مهاباد در دو سایت مکریان و سیدآباد با 372 واحد در دست اجرا بوده و مسکن مهر مهاباد پیشرفت فیزیکی 65.13 درصد دارد که تاکنون نزدیک به 3 ‌هزار واحد مسکن مهر در مهاباد تحویل داده شده و ما بقی مساکن مهر در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تکمیل عملیات اجرایی و خدمات زیربنایی و روبنایی مساکن مهر استان باید در دستور کار قرار گیرد و شرکت‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود در خصوص مساکن مهر عمل کنند/س.

برچسب ها: مسکن مهر ، راه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.